REKLAMAČNÝ PORIADOK

I. Úvodné ustanovenia

Spoločnosť Roberts & Boyd, s. r. o., so sídlom: Majerníkova 8, 841 05 Bratislava, IČO: 44 941 994, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 60174 /B (ďalej ako „Spoločnosť“), týmto v súlade s príslušnými ustanoveniami § 617 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej iba „Občiansky zákonník“) a zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vydáva tento reklamačný poriadok, zabezpečujúci jednotný postup vybavovania reklamácií vád tovaru zakúpeného kupujúcim (nepodnikateľom) cez e-shop Spoločnosti prostredníctvom internetovej stránky https://www.manualmaklera.sk, ktorá predstavuje interaktívny webový portál.
Spoločnosť je právnická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, alebo osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet.
Zodpovednosť Spoločnosti za vady tovaru, vrátane záruky za akosť, pri vzťahoch, ktoré vznikli medzi Spoločnosťou ako predávajúcim a kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom v zmysle zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (t.j. v rámci obchodno-právnych / podnikateľských vzťahov), sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej iba „Obchodný zákonník“). To znamená, že ak je na základe licenčnej zmluvy kupujúcim fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá využíva webový portál www.manualmaklera.sk, prevádzkovaný Spoločnosťou v zmysle všeobecných obchodných podmienok, Spoločnosť zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka.
Na účely tohto reklamačného poriadku sa v ďalšom texte rozumie kupujúcim fyzická osoba (nepodnikateľ), ktorá prejavila záujem kúpiť tovar cez e-shop a uzavrieť so Spoločnosťou kúpnu zmluvu ohľadom tovaru ponúkaného cez e-shop (ďalej aj „tovar“ alebo „vec“), a ktorá za tým účelom riadne vyplnila a cez e-shop odoslala záväznú objednávku Spoločnosti (ďalej iba „Klient“).
Na právne vzťahy upravené týmto reklamačným poriadkom sa vzťahujú právne predpisy platné na území Slovenskej republiky. Tento reklamačný poriadok upravuje ďalej len vzťahy, ktoré vznikli medzi Spoločnosťou ako predávajúcim a Klientom ako kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom v zmysle zákona č. č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na zmluvy dohodnuté a uzavreté výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti zmluvných strán, a to využitím interaktívneho webového portálu, elektronickej pošty alebo výberu produktov na webovom sídle, ak je ich predmetom predaj tovaru alebo poskytnutie služby Spoločnosťou.

II. Záručná doba a reklamácie tovaru

Klient je oprávnený reklamovať vady dodaného tovaru, ktorým sa rozumie najmä knižná publikácia o výkone práce realitného makléra, ktorú je možné objednať v elektronickej alebo knižnej podobe. Reklamáciu musí Klient uplatniť u Spoločnosti bez zbytočného odkladu po tom, čo zistil vadu tovaru, najneskôr však v zákonom stanovenej lehote, inak právo na reklamáciu zaniká.
Záručná doba na tovar zakúpený Klientom v e-shope cez portál https://www.manualmaklera.sk je 24 mesiacov od dodania tovaru. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Klientom.
Záručný servis zabezpečuje Spoločnosť, ktorá je prevádzkovateľom internetového obchodu. Reklamáciu ako uplatnenie vady tovaru je potrebné oznámiť do 2 mesiacov od jej zistenia. Nekompletnú zásielku alebo poškodený tovar treba oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adrese: manual@rbmc.sk. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku bude možné uznať iba v prípade, ak Klient preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia, nakoľko to predpokladá povaha tejto vady.
Klient môže uplatniť reklamáciu osobne na adrese realitnej kancelárie Spoločnosti: Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava, resp. emailom na adrese: manual@rbmc.sk. Oprávnená osoba Spoločnosti spíše s Klientom reklamačný protokol, kópiu ktorého Klient obdrží. O prijatí reklamácie je Spoločnosť povinná vydať Klientovi potvrdenie, s tým, že v realitnej kancelárii nemôže Klient priamo požadovať vybavenie reklamácie.
V reklamačnom protokole Klient uvedie svoje identifikačné a kontaktné údaje (adresu bydliska, telefónne číslo, e-mail), presne označí a popíše vadu tovaru a spôsob, akým sa vada prejavuje. V reklamačnom protokole Klient uvedie, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady si uplatňuje a akým spôsobom žiada prevzatie vybavenej reklamácie (osobné prevzatie, zaslanie poštou), prípadne ďalšie potrebné údaje.
Reklamovaný tovar môže Klient zaslať na adresu Spoločnosti: Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava, a to ako balík doporučenou zásielkou. Spoločnosť nepreberie balík odoslaný na dobierku. Za účelom urýchlenia reklamačného procesu Spoločnosť odporúča do balíka priložiť vyplnený Reklamačný formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 tohto dokumentu. O reklamácii Spoločnosť vystaví Klientovi písomné potvrdenie. V potvrdení bude uvedená lehota, v ktorej reklamovanú vadu Spoločnosť odstráni, pričom lehota nebude dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady s výnimkou, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý nemožno ovplyvniť.
Po obdržaní reklamovaného tovaru bude Spoločnosť Klienta bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodne sa s Klientom na rýchlom vybavení reklamácie.
Spoločnosť si vyhradzuje právo neuznať reklamáciu, ak zníženie kvality tovaru spôsobili:
a) okolnosti vylučujúce zodpovednosť,
b) neposkytnutie súčinnosti zo strany Klienta pri prevzatí tovaru,
c) poskytnutie nepravdivých alebo zavádzajúcich informácií zo strany Klienta, alebo
d) ak Klient uplatnil reklamáciu po uplynutí zákonom stanovenej lehoty.
Ak Spoločnosť odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Klientovi.
Pri identifikácii a riešení vady reklamovaného tovaru postupuje Spoločnosť podľa príslušných ustanovení § 624 a 625 Občianskeho zákonníka.

Odstránenie vady.

Klient má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci – nemôže si však zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný, alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil Klientovi značné ťažkosti. Odstránenie vady môže Spoločnosť odmietnuť, ak oprava ani výmena nie sú možné, alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti daného prípadu.

Spoločnosť vymení tovar v primeranej lehote po tom, čo Klient vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez toho, aby tým spôsobila Spoločnosť Klientovi závažné ťažkosti s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval. V tomto prípade znáša Spoločnosť aj náklady na prevzatie tovaru.

Náhradnú vec Spoločnosť Klientovi odovzdá alebo dodá na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým bola dodaná vadná vec, ak sa nedohodne Spoločnosť s Klientom inak. Ak neprevezme Klient vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju Klient prevziať mal, môže Spoločnosť vec predať. Ak ide o tovar väčšej hodnoty, Spoločnosť Klienta vopred o zamýšľanom predaji upovedomí. Bezodkladne po predaji Spoločnosť Klientovi vyplatí výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré boli účelne vynaložené na jej úschovu a predaj, ak si Klient uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Vec môže Spoločnosť na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať, alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré boli vynaložené na úschovu veci, a nákladov, ktoré by Spoločnosť musela nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.

Zľava alebo odstúpenie od zmluvy.

V prípade reklamácie má Klient právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak:

· Spoločnosť tovar nevymenila, resp. neopravila alebo tak vykonala v rozpore s týmito podmienkami,
· Spoločnosť odmietla vadu odstrániť, pretože odoprela prijatie poštovej zásielky s reklamáciou,
· vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
· vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
· Spoločnosť vyhlásila alebo z okolností je zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote, alebo by tým boli Klientovi spôsobené závažné ťažkosti.

Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád. Od kúpnej zmluvy nie je možné odstúpiť, ak sa Klient spolupodieľal na vzniku vady, alebo ak je vada zanedbateľná. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, môže Klient od nej odstúpiť iba vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že Klient bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.

V prípade odstúpenia od zmluvy Spoločnosť vráti Klientovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci alebo po preukázaní, že kupujúci Klient zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Kúpnu cenu Spoločnosť vráti alebo zľavu z kúpnej ceny vyplatí rovnakým spôsobom, aký Klient použil pri zaplatení kúpnej ceny, ak Klient výslovne netrvá na inom spôsobe úhrady, pričom Spoločnosť znáša všetky náklady spojené s úhradou.

Vady digitálneho plnenia.

Spoločnosť zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má digitálne plnenie v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jeho dodania, ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva jednorazovo alebo ako súbor jednotlivých plnení. Ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva nepretržite, zodpovedá Spoločnosť za každú vadu digitálneho plnenia, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas tejto dohodnutej doby.
Za vadu spôsobenú nesprávnym prepojením alebo začlenením digitálneho plnenia s hardvérom, softvérom a sieťovými pripojením Klienta, zodpovedá Spoločnosť len v prípade, ak by takúto integráciu vykonávala Spoločnosť alebo bola vykonaná na zodpovednosť Spoločnosti, alebo ak ju Klient vykonal nesprávne v dôsledku nedostatkov návodu na integráciu, ktorý Spoločnosť Klientovi poskytla. Spoločnosť nezodpovedá za vady digitálneho plnenia, ak sú spôsobené výlučne nenainštalovaním aktualizácie, ak si ju Klient nenainštalovali v primeranej lehote po jej dodaní a Spoločnosť oboznámila Klienta s jej dostupnosťou a následkami jej nenainštalovania, pričom nesprávna inštalácia aktualizácie nebola spôsobená nedostatkami v návode na inštaláciu.Ak sa vyskytnú vady v digitálnom plnení, Spoločnosť pristúpi k odstráneniu vady, poskytne Klientovi zľavu z kúpnej ceny, prípadne Klient bude môcť od zmluvy odstúpiť. Vady odstraňuje Spoločnosť bezplatne v lehote primeranej okolnostiam danej situácie tak, aby nespôsobila Klientovi závažné ťažkosti. Odstránenie vady môže Spoločnosť odmietnuť, ak by jej spôsobovalo neprimerane veľké náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by malo digitálne plnenie bez vady a na závažnosť vady.V prípade reklamácie má Klient právo na primeranú zľavu z ceny, ak sa digitálne plnenie dodáva za protiplnenie, ktoré spočíva v zaplatení ceny, alebo Klient môže odstúpiť od zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak:· odstránenie vady nie je možné alebo by Spoločnosti spôsobilo neprimerané náklady
· Spoločnosť vadu neodstránila,
· digitálne plnenie má rovnakú vadu napriek snahe vadu odstrániť,
· vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje právo na okamžitú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy,
· Spoločnosť vyhlásila alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez toho, aby tým Klientovi spôsobila závažné ťažkosti.Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty digitálneho plnenia a hodnoty, ktorú by digitálne plnenie malo, ak by bolo bez vád. Ak sa digitálne plnenie dodáva počas dohodnutej doby, Klient má právo na zľavu z ceny len za čas, v ktorom digitálne plnenie nespĺňalo požiadavky.Ak sa digitálne plnenie dodáva za protiplnenie, ktoré spočíva v zaplatení ceny, nemôže Klient od zmluvy odstúpiť, ak je vada digitálneho plnenia zanedbateľná.
Zľavu z ceny alebo v prípade odstúpenia od zmluvy všetky platby prijaté na základe zmluvy Spoločnosť vráti do 14 dní od uplatnenia práva rovnakým spôsobom, aký Klient použil pri zaplatení ceny, ak Klient výslovne netrvá na inom spôsobe úhrady, pričom Spoločnosť znáša všetky náklady spojené s úhradou.
Klient nie je povinný platiť cenu za čas pred odstúpením od zmluvy, v ktorom digitálne plnenie nespĺňalo stanovené požiadavky. Ak však bolo v zmluve dohodnuté dodávanie digitálneho plnenia nepretržite počas dohodnutej doby, Spoločnosť vráti Klientovi len pomernú časť zaplatenej ceny za čas, v ktorom digitálne plnenie nespĺňalo požiadavky, a časť ceny, ktorú Klient zaplatil vopred za dodávanie digitálneho plnenia za čas po odstúpení od zmluvy.
Po odstúpení od zmluvy je Klient povinný zdržať sa užívania digitálneho plnenia a jeho poskytovania tretím osobám.
Po odstúpení od zmluvy je Spoločnosť oprávnená zamedziť v ďalšom užívaní digitálneho plnenia, najmä zamedziť prístup k digitálnemu plneniu alebo zrušiť užívateľský účet.

III. Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru

Klient je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ustanovením § 19 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru alebo odo dňa uzavretia zmluvy o digitálnom plnení. V prípade, ak v rámci jednej objednávky bol tovar dodaný oddelene, lehota na odstúpenie plynie okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný. Klient môže odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie. Ak Klient odstúpi od zmluvy, ruší sa tým aj každá prípadná doplnková zmluva s ňou súvisiaca.
V súlade s ustanovením § 19 ods. 2 zákona č. 108/2024 Z.z. Klient nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
● poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Klienta ako spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
● dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-obrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak Klient tento obal rozbalil,
● dodanie digitálneho obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Klienta a Klient vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
Právo na odstúpenie od zmluvy je Klient povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo elektronicky (e-mailom), pričom možno použiť formulár Odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 2 tohto dokumentu.
Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak Klient oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslal najneskôr v posledný deň vyššie uvedenej lehoty.
Odstúpením od zmluvy sa kúpna zmluva (resp. zmluva o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči) ruší od začiatku. Klient môže odstúpiť aj len vo vzťahu k časti predmetu zmluvy (ak predmetom zmluvy resp. záväznej objednávky bolo dodanie niekoľkých titulov) a v takom prípade sa zmluva ruší len v tejto časti.
Klient je povinný najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu realitnej kancelárie Spoločnosti: Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava, odporúča sa tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Spoločnosť tovar neprijme, ak bude odoslaný dobierkou. Za účelom urýchlenia procesu Spoločnosť odporúča do balíka vložiť vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Tovar možno vrátiť aj osobne v realitnej kancelárii Spoločnosti: Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava. Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša Klient.
Tovar je potrebné doručiť kompletný, nepoškodený a nepoužívaný, inak Klient zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Kúpnu cenu vráti Spoločnosť Klientovi najneskôr do 14 dní rovnakým spôsobom, aký Klient použil pri svojej platbe, pokiaľ nebude dohodnuté inak, najmä prevodom na Klientom uvedený bankový účet. Kúpnu cenu Spoločnosť nie je povinná vrátiť, kým jej nie je doručený tovar alebo kým Klient nepreukáže aspoň spätné zaslanie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy budú Klientovi rovnako refundované náklady dodania tovaru v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia (t.j. bežné poštovné za doručenie zásielky Slovenskou poštou).V prípade neoprávneného odstúpenia od zmluvy bude tovar vrátený Klientovi na jeho náklady.

IV. Informácia o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „ARS“).

Ak Klient nie je spokojný so spôsobom, ktorým Spoločnosť vybaví jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že Spoločnosť porušila jeho práva, má právo obrátiť sa na Spoločnosť so žiadosťou o nápravu. Ak Spoločnosť žiadosť Klienta zamietne, alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie, má Klient právo podať subjektu alternatívneho riešenia sporov v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „Návrh“). ARS sa netýka sporov, kde vyčísliteľná hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.
Subjektom ARS je Slovenská obchodná inšpekcia, alebo iná právnická osoba zapísaná do zoznamu subjektov ARS vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (ďalej len „Ministerstvo“). Návrh môže Klient podať u subjektu ARS v listinnej alebo elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice, prípadne prostredníctvom formulára dostupného na webovom sídle Ministerstva economy.gov.sk, webovom sídle SOI www.soi.sk, alebo prostredníctvom platformy ARS dostupnej na webovej stránke EÚ Riešenie spotrebiteľských sťažností online. ARS vedené Slovenskou obchodnou inšpekciou je bezodplatné, iný subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie ARS maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Subjekt ARS ukončí ARS do 90 dní odo dňa jeho začatia.

V. Záverečné ustanovenia

Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu tohto Reklamačného poriadku. Zmena reklamačného poriadku je účinná odo dňa umiestnenia jeho nového znenia na internetovej stránke www.manualmaklera.sk.
Tento Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 2.12.2024

 

Príloha č. 1

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Dolupodpísaný užívateľ portálu www.manualmaklera.sk, a zároveň spotrebiteľ v zmysle zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:

Meno a priezvisko: …………………………………………………….
Adresa: ……………………………………………………
E-mail: …………………………………………………….
Tel. číslo: …………………………………………………….

obraciam sa na prevádzkovateľa portálu www.manualmaklera.sk, ktorým je obchodná spoločnosť:
Roberts & Boyd, s. r. o., so sídlom: Majerníkova 8, 841 05 Bratislava, IČO: 44 941 994,
zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 60174/B,
v nasledovnej veci:
□ Reklamácia:

Číslo objednávky: ………………….. zo dňa: …………………..
Názov produktu: ……………………………………………………
Popis vady: ………………………………………………………………………………..
Požadujem: ………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………….

□ Sťažnosť: ………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..


□ Iný podnet: ………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………..

Miesto a dátum: ……………………… Podpis užívateľa: ……………………………

Príloha č. 2

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

uzavretej prostredníctvom internetovej stránky www.manualmaklera.sk

podľa zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov
(Klient vyplní a zašle tento formulár len v prípade, ak si želá odstúpiť od zmluvy)


Komu:
Roberts & Boyd, s. r. o.
Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava
e-mail: kancelaria@riesimebyvanie.sk
Týmto oznamujem, že odstupujem
od zmluvy číslo:

Dátum uzatvorenia zmluvy:

Meno a priezvisko klienta
(ak je klient spotrebiteľ):

Adresa klienta
(ak je klient spotrebiteľ):

Podpis klienta

Dátum: